x

Wykorzystujemy informacje zapisane za pomocą plików cookies w celach reklamowych, statystycznych, uwierzytelniania użytkowników oraz dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce istnieje możliwość zmiany ustawień zapisu plików "cookies". Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia oraz zgodę na ich wykorzystywanie.

Aktualności

Zapraszamy do Internetowego Biura Obsługi Klienta Wodociągów Dębickich
2017-09-08

Szybko, sprawnie, bez wychodzenia z domu i z każdego miejsca, gdzie dostępny jest internet – tak działa Internetowe Biuro Obsługi Klienta. Nowoczesna aplikacja IBOK jest już dostępna dla wszystkich Klientów Wodociągów Dębickich. Dzięki nowemu systemowi można m.in. podać stan wodomierza, sprawdzić stan faktury, opłacić rachunki, zadać pytanie czy złożyć reklamacje. To najprostszy i najwygodniejszy sposób na załatwienie spraw w Wodociągach. IBOK będzie czynny przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Przez nowy kanał kontaktu można także sprawdzić zużycie wody i historię płatności, uzyskać wykres zużycia wody. Klienci będą też mogli wybrać elektroniczną fakturę w miejsce papierowego dokumentu, który przychodzi tradycyjną pocztą oraz aktualizować swoje dane kontaktowe. Aby otworzyć konto w IBOK należy wejść na stronę www.wodociagi.debickie.pl w zakładkę Internetowe Biuro Obsługi Klienta, a w Strefie Klienta założyć konto. Pracownicy Wodociągów Dębickich służą pomocą w siedzibie firmy jak i pod telefonem 14 6706814.

Zapraszamy do korzystania z IBOK!

Kontakt



   
Centrala 
14 670 51 71

Fax
14 677 94 27

Biuro Obsługi Klienta
14 670 68 14
 
 
 
 

   
Kasa czynna:
 
poniedziałek
8.00 - 16.00

 
wtorek - piątek
8.00 - 14.00
 

 

Szczegóły na stronie www.debica.urzadsms.pl